Premium Beautiful Classic VS Elegance


Khadijah Hasshim with Premium Beautiful Classic & Elgance

Taadaa!! haaa..cantik kn korset kt patung tu, yg duk tgh2 tu pun cantik (masuk bakul agkt sdri) hehe..

For those yang masih belum tahu, yang sebelah kanan berwarna hitam adalah Premium Beautiful Corset Classic, manakala yang belah kiri berwarna silver grey adalah Premium Beautiful Corset Elegance.

As promise, in this post Dja akan terangkan lebih lanjut tentang beza antara kedua2 design corset. 

Selain itu, Dja juga sertakan kelebihan PB corset berbanding other competitor.

Dan last skali, gorgeous close up untuk setiap bahagian Premium Beautiful Corset Elegance iaitu Long Brassiere, Waist Nipper dan Long Girdle.

Untuk memudahkan pemahaman, point2 perbezaan tu Dja susun dalam jadual di bawah.


PB CLASSIC VS PB ELEGANCE

Premium Beautiful Korset Classic VS Elgance

In general, both designs are use to reposition fat to desired location and locks fat in position. However, PB elegance lebih digalakkan pemakaiannya kepada mereka yang telah memakai PB Classic terlebih dahulu atau mereka yang memerlukan shaping function dan slightly fat loss.  


PREMIUM BEAUTIFUL VS COMPETITOR

Premium Beautiful Corset VS Competitor (Korset lain)
 

The fact that Premium Beautiful Corset comply to National Safety Inspection Standards adalah sangat impressive. This shows that the corset is thoroughly tested and fabricated. Jadi nasihat Dja kepada mereka yang ingin membeli korset, sila selidik terlebih dahulu sama ada korset yang anda ingin beli mempunyai ciri2 seperti di atas. 

PREMIUM BEAUTIFUL LINGERIE SERIES

Kedua-dua design Premium Beautiful Corset Classic dan Elegance mempunyai tiga bahagian iaitu Long Brassiere, Waist Nipper dan Long Girdle. 

Premium Beautiful Korset Elegance Long Brassiere
Premium Beautiful Korset Elegance Waist Nipper

Premium Beautiful  Korset Elegance Long Girdle

MY BODY, MY TREASURE,MY HEALTH, MY CONFIDENCE

For me, rekaan Premium Beautiful Elegance yang baru adalah sangat cantik. Ia boleh dipakai dengan pakaian traditional dan moden untuk menyerlahkan lagi bentuk badan. Pada masa yang sama masih lagi mengekalkan ciri-ciri seperti FIR, meningkatkan kadar metabolisma dan melindungi dari sinaran UV. 

Jadi kepada yang berminat boleh hubungi Dja for free fitting and consultation for both designs of Premium Beautiful Corset. Anda pasti berpuas hati!

Khadijah
019-6642311

  

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.