Bio-Seleza Penipu

OK..OK.. Mesti ramai nak tahu Bio-Seleza ni betul ke multi purpose sangat? ke tipu je? haha..sebelum tu,jom kita tengok selain digunakan sebagai tuala wanita, apa lagi yang orang guna dengan bio-seleza ni.. betul atau tak nanti Dja explain lepas ni..

1. Tampal di main suiz elektrik

Pad pada main suiz eletrik

Pad jimat eletrik


2. Tampal dalam kasut

pad hilangkan sakit kaki

3. Tampal pada dada bayi jaundice

pad untuk joundice

4. Tampal pada kucing (kucing demam)

pad untuk demam

Pelik tak pelik kan? 

sejujurnya Dja tak pernah buat ujikaji sendiri untuk fungsi-fungsi kat atas ni, cuma nak beritahu syarikat Sahajidah Hai-O Marketing (SHOM) tidak pernah menyatakan bio-seleza boleh digunakan untuk tujuan2 diatas selain sebagai tuala wanita berkualiti tinggi. Even Dja pernah pergi training kat HQ pun diorang tak ada inform. Jadi jangan marah kat SHOM yer, dia tak bersalah.. 😢

Safe to say yang perbuatan2 diatas ni hanyalah ujikaji agen2 dan pengedar sahaja. 

Cuma, perlu Dja tekankan juga, Bio-Seleza bukan tuala wanita biasa, untuk penjimatan eletrik mungkin tidak, tapi kalau penggunaan berkaitan tubuh badan manusia, mungkin berkesan. 

Sebab apa? Jom baca>>

Bio-seleza adalah tuala wanita dengan teknologi nano yang pertama di dunia. Ia dihasilkan dengan gabungan teknologi  Bio-Velocity, Sinar Infra Merah Jauh, Nano Silver dan Ion Negative.

Semua ni mungkin macam FANCY sangat, tapi silalah percaya bahawa semua ciri-ciri ni mempunyai laporan kajian yang terperinci..bukan petik2 dari langit je. Buktinya:




Semua laporan kajian ni ada copy di HQ SHOM, kalau nak boleh request through e-mail. Dja pun tak ada tapi salah satu laporan kajian ni iaitu Laporan Ujian Klinikal dan Laporan Pensijilan BV dari Open Journal of Ecology ni boleh didapati online di link ni.

Laporan pensijilan BV ni dibuat oleh Professor Dr Edwards V. Krizhanovsky dari Russia, ni memang professor betul k, wujud dan authentic. Penat dia belajar nak jadi professor, korang jangan macam2.. 😁

Kesimpulan 

Kesimpulan yang Dja boleh buat di-sini, fungsi utama Bio-Seleza adalah untuk mengaktifkan sel badan, melancarkan peredaran darah, anti-bakteria, menyeimbangkan hormon dan mempercepat proses pemulihan. Jadi MUNGKIN sebab itu, Bio-Seleza berkesan untuk menghilangkan sakit kaki dan demam. Tak salah nak ikhtiar cara alternatif kan? 

Tapi perlu Dja ingatkan juga sahabat2 agen sekalian untuk tidak overclaim fungsi apa2 produk yang kita jual sebab tujuan asalnya adalah sebagai tuala wanita yang berkualiti tinggi dan memberi kesan kesihatan yang hebat. Jadi better if we stick to that. 


Lagipun terlalu banyak testimoni yang menunjukkan keberkesanan Bio-Seleza ni, let the product speak for itself.

Contoh testimoni yang Dja tak boleh lupa masa Dja pergi training kat HQ dulu, seorang sahabat ni beri testimoni bagaimana Bio-Seleza ni membantu dia improve dari sakit Fibroid, Cyst, PCOS, hyperplasia dan infection pada rahim dia. Dia kata dia elergik dengan pad biasa, dulu bila period tiap-tiap bulan akan terseksa sebab gatal sangat. Lepas pakai bio-seleza, salah satu cyst dah tak ada, bila period dah tak ada gatal2, sangat selesa. Pada masa testimoni ni diberi dia still on-going hormon treatment dan doctor's appointment. Memang sangat menyentuh perasaan, sebab perempuan mana yang tak risau bila sakit terutama pada bahagian penting macam tu, dia sendiri pun menangis dan cakap bersyukur produk ni membantu dia. 

Jadi sebab tu Dja tak ragu-ragu dengan bio-seleza ni, sangat hebat. Pada wanita-wanita diluar sana cubalah pakai, terutama untuk berpantang. Luka cepat sembuh dan badan cepat recover. 

Apa-apa pun, tak perlu obses dengan apa2 produk. Yang penting kita ikhtiar, dengan izin Allah kebaikan dan kesan yang baik akan diberi kepada kita.

Pada yang nak cuba Bio-Seleza Feminine Pad ni, boleh hubungi Dja segera. Dja sarankan belilah sekotak sebab kalau beli satu pack tu macam belum sempat dapat effectnya, awak dah berhenti pakai (pastu kata tak berkesan, tak baik tau) 😆

Ok..rasanya cukupla bebelan untuk post kali ni..terima kasih kerana membaca.. 😍

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.